فردیناند: قهرمانی در ذات ما و باشگاست

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری - ریو فردیناند تاکید می کند که یونایتد، با وجود بازنشستگی سر الکس فرگوسن و نقل و انتقالات خسته کننده تابستانی، همچنان برای قهرمانی در تمام رقابت های پیش روی این فصل مدعی است.

به گزارش کانون هوادارن باشگاه متچستریونایتد، فردیناند مطمئن است که یونایتد کیفیت کافی برای به چالش کشیدن رقبای خود در این فصل را دارد و در مصاحبه اش با Evening Standard می گوید:" ترکیب ما برای فتح کردن هر رقابتی به اندازه ی کافی قدرتمند است. ما سال پیش قهرمان لیگ شدیم و یک شبه به تیم ضعیفی بدل نشده ایم. ما به بازیکنانمان قویا" معتقدیم.

اگر تغییرات فعلی به وجود نمی آمد ما می توانستیم به راحتی قهرمانی مجدد را کسب کنیم اما با وجود تغییرات زیادی که در کادر فنی و سرمربیان تیم های صدر جدولی اتفاق افتاده است، قهرمانی به آن اندازه راحت نیست و جذاب تر شده است.

تغییر چیز بدی نیست. سر الکس فرگوسن همیشه می گفت هیچ شخصی بزرگ تر از باشگاه نیست و این قضیه با وجود اینکه او شخصیتی بزرگ بود، برای او نیز صدق می کند.

ما هنوز برای پیروزی جاه طلبیم. این جاه طلبی هیچگاه از بین نمی رود یا کم نمی شود. وقتی یک بار پیروز میشوید، به ماشینی تبدیل میشوید که خواهان قهرمانی های بیشتر است.

این همان DNA ای است که در ما و باشگاه وجود دارد. این فقط یک بخش مهم و حیاتی از بازیکن یونایتد بودن است. 4 جام پیش رو داریم و من همه ی آن ها را می خواهم. ما می خواهیم همه چیز را فتح کنیم. شبیه ون پرسی، او حرفه ای است و عطش قهرمانی دارد و این دلیلی است که او به خاطرش به یونایتد آمد."

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ جمعه 15 شهريور 1392برچسب:, ] [ 23:42 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 74
بازدید دیروز : 91
بازدید هفته : 278
بازدید ماه : 270
بازدید کل : 30641
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1